Waregem

Waregem is een bruisende stad met een bloeiend economisch leven en een sterke gemeenschapszin. Als cd&v Waregem staan we voor een gemeente waar iedereen zich welkom voelt. We willen ons inzetten voor een gezonde, veilige en groene leefomgeving en streven naar een warm en solidair beleid. Wil je graag meewerken aan ons project? Neem dan gerust contact op!

Meer info: https://waregem.cdenv.be/

Eerste panelen van de Speelkoer gezet

De eerste panelen van de Speelkoer in Beveren-Leie zijn gezet. De oude stedelijke basisschool wordt de nieuwe thuis van de harmonie van Beveren-Leie, in combinatie met een vaste repetitieruimte voor muziekbands en twee polyvalente lokalen voor de kunstacademie en andere verenigingen.

Waregem telt 40.000 inwoners

Het stadsbestuur verwelkomde gisteren officieel zijn 40 000e inwoner. Hiermee bevestigt Waregem zijn positie als vijfde grootste stad van West-Vlaanderen.

Benjamin De Landtsheer en Chelsey Verstraeten kwamen hun eerste dochtertje Jenna-Lou inschrijven. Het meisje is geboren op 18 april om 16.16u. in het O.L.V. van Lourdes Ziekenhuis. Zij is daarmee officieel de 40 000e inwoner van onze stad.

Het bestuur liet deze opmerkelijke gebeurtenis niet zomaar voorbijgaan en bood het echtpaar een gepersonaliseerd cadeau aan. Jenna-Lou heeft nu een mooi slabbetje en badhanddoek met haar nieuwe ‘eretitel’ van 40 000e inwoner.

cd&v Waregem stelt volledige lijst en slogan voor

Op 13 oktober 2024 trekt de Waregemse kiezer opnieuw naar de stembus. De ploeg van cd&v Waregem staat vandaag al klaar met een volledige kandidatenlijst. Met 33 gedreven kandidaten en duidelijke ambities toont de partij dat ze ‘klaar is voor meer’.

Onze mensen