Niet alleen de horecazaken hebben iets te vieren in de komende dagen. Samen met de heropening van de terrassen lanceert het stadsbestuur de zesde editie van de Waregemse horecagids. Het is weer een smakelijke oplijsting geworden van meer dan 160 horecazaken binnen onze stadsgrenzen.

Deze editie ziet er visueel niet alleen frisser en uitnodigender uit, de gids gaat ook terug naar de essentie: 48 bladzijden met alle Waregemse eet- en drinkgelegenheden alfabetisch opgelijst. Van heel wat horecazaken vind je naast de adresgegevens ook een foto en extra uitleg over het aanbod.

De lancering van de nieuwe editie valt volledig samen met de heropening van de (terrassen van de) horecazaken. Het stadsbestuur beschouwt de horecagids dan ook als een extra steuntje in de rug voor deze zwaar getroffen sector. Naast financiële steun, zoals de stedelijke toelage voor zelfstandigen en ondernemingen, is elk beetje aandacht op dit moment welgekomen. Met deze lancering wenst de stad dan ook 160 x veel (heropstart)succes toe aan alle horecazaken!

Iedereen kan de nieuwe horecagids krijgen in de stadswinkel. Online is de gids ontsloten op www.waregem.be/horecagids.

Meer info? kristof.chanterie@waregem.be