JONGCD&V Waregem is een toffe bende geëngageerde -35-jarigen. We komen doorheen het jaar samen om verschillende activiteiten te organiseren en om aan evenementen deel te nemen. Daarnaast proberen we ook inhoudelijk een stempel te drukken in het beleid van Waregem. We zetten ons in voor datgene wat jongeren belangrijk vinden en proberen dat, onder andere, via onze jonge verkozenen in de gemeenteraad te verwezenlijken. Maar ook op andere manieren willen we er voor zorgen dat er een open dialoog is over politieke en niet-politieke items.

Om de 2 maanden komen we samen en bespreken we de zaken van in en rond Waregem die onze belangen behartigen.

Wil je graag op de hoogte blijven van onze activiteiten of heb je zin om mee te werken of heb je ideeën over hoe we Waregem voor de jeugd nog beter kunnen maken? Aarzel dan niet en contacteer onze voorzitter Marie-Charlotte Schurmans (mariecharlotte.schurmans@gmail.com).